Gildia bohaterów
- Została założona kilka wieków temu w celu obrony świata.
- Wykonuje zadania, które zlecają jej przywódcy państw, grupy ludzi, a nawet zwykłe jednostki.
- Jej członkowie są wprawnymi wojownikami, a przy tym znają kilka magicznych sztuczek, dzięki czemu wygrywają niemalże każde starcie.
- Na jej czele stoi Mistrz Gildii, niżej znajdują się Bohaterowie, ostatni zaś szczebel stanowią Nowicjusze.
- Co roku przyjmuje pod swe skrzydła dziewczęta i chłopców w wieku dwunastu lat i szkoli ich na Bohaterów. Nauka ta trwa pięć lat i kończy się specjalnym egzaminem.
- Wie, gdzie w danej chwili znajdują się jej członkowie, dzięki specjalnym amuletom przyznawanym Nowicjuszom w momencie dołączenia. Każdy z nich ma w sobie kamień odpowiedni dla noszącego.
Sesja
Gracze wcielają
się w Nowicjuszy piątego roku, których czeka egzamin. Nie wiedzą, czego mogą
się spodziewać, gdyż test ten od zawsze owiany był tajemnicą. Nikt z uczących
ich Bohaterów przez cały cykl nauki ani razu nie wspomniał, co będą musieli
zrobić pod koniec. Było jedynie wiadome, że taki egzamin się odbędzie, a
wszelkie pytania dotyczące jego przebiegu nauczyciele umiejętnie zbywali. Krążyły nawet
pogłoski, że co roku egzamin wygląda zupełnie inaczej, ale czy były
prawdziwe...?
Karta postaci
·
Zdjęcie
(pasujące do realiów fantasy)
·
Imię
i nazwisko
·
Wiek
(16/17 lat)
·
Krótki
opis wyglądu (z zaznaczeniem cech szczególnych) i charakteru - zarówno zalety,
jak i wady!
·
Historia
(jak postać trafiła do Gildii?)
·
Bronie
(główna i poboczna) wybrane z puli:
- jednoręczne (sztylet, topór,
krótki miecz, miecz, buzdygan, młot, noże do rzucania)
- dwuręczne
(topór obosieczny, miecz dwuręczny, młot dwuręczny, krótki łuk, długi łuk, kusza)
· Umiejętności
(dzielą się na magiczne i bojowe) - należy procentowo określić, w czym się postać
specjalizuje (np. bojowe - 70%, magiczne - 30%), a potem ustalić poziom danej
umiejętności magicznej.
Podstawowe
umiejętności magiczne
Poziomy: wcale (W),
słabo (S), przeciętnie (P), dobrze (D), bardzo dobrze (B), rewelacyjnie (R).
Przy każdej umiejętności macie na początku poziom S i 7 punktów do rozdzielenia
(1 punkt podwyższa umiejętność o 1 poziom). Dodatkowo można odjąć 2 punkty od wybranych umiejętności o poziomie S (zmienić je na W) i dodać je do innych.
- Tarcza energetyczna - tworzy wokół wojownika cienką barierę, która zmniejsza otrzymywane obrażenia i odbija niektóre pociski skierowane w jego stronę. Wytworzenie tarczy nie jest trudne, jednak jej utrzymanie wymaga stałego wydatku energii.
- Fala uderzeniowa - polega na wystrzeleniu w kierunku wroga wiązki energii, która odpycha go i (w większości przypadków) powoduje powalenie. Łatwa do wykonania, lecz niemożliwością jest użycie jej w trakcie walki w zwarciu.
- Oplątanie - polega na nasyceniu trzymanego w dłoni łańcucha energią i rzuceniu nim w kierunku wroga. Przeciwnik natychmiastowo zostaje związany, co unieruchamia go na pewien czas (zależny od tego, ile energii znajduje się w łańcuchu i czy wróg nie jest w stanie rozerwać go własną siłą).
- Przyspieszenie ruchów - wojownik przez kilka sekund (maksymalnie 10) porusza się 2 razy szybciej. Umiejętność ta zabiera bardzo dużo energii i może nawet doprowadzić do utraty przytomności.
- Leczenie lekkich ran - wojownik potrafi wyleczyć siebie lub towarzysza z niezbyt poważnych obrażeń.
* Wspomnianą wyżej energię posiadają wszystkie istoty żywe. Nowicjusz, a potem Bohater uczy się magazynować jej coraz więcej, przez co staje się silniejszy. Zużytą energię można przywrócić poprzez sen, zjedzenie czegoś lub zabicie. W momencie zadania śmiertelnego ciosu cała energia ofiary, która w niej pozostała, przechodzi na wojownika.
Kogo szukam?
Przede wszystkim
ludzi otwartych na nowe wyzwania, lubiących fantastykę i dobrą zabawę. Sesja
nie będzie prowadzona w żadnym znanym systemie, dlatego mogą wziąć w niej
udział zaznajomieni z tematem, początkujący i ci, którzy z typowym RPG nie mieli styczności nigdy.
Rozgrywkę będę się starał opierać wyłącznie na opisach graczy, dlatego można
porównać ją z wątkiem wspólnym (znanym z blogów grupowych) z udziałem Mistrza
Gry kierującego otoczeniem. Zainteresowanych sesją proszę o wysyłanie kart postaci
na emali: bohatersko@gmail.com. Wszelkie pytania możecie zadawać pod tym
postem. Nie bójcie się, ja nie gryzę :)
Melduję, że moje zgłoszenie poszło!
OdpowiedzUsuńMoje również poszło. Kiedy można spodziewać się odpowiedzi? :))
OdpowiedzUsuńJak na razie dostałem tylko jedną kartę, więc dobrze by było, gdybyś wysłał/a ją jeszcze raz. W tej chwili czekam na zgłoszenia, więc odpowiedzi możecie się spodziewać, gdy uzbiera się ich trochę więcej. Jak już wcześniej wspominałem na Spisowniku, prawdopodobnie wezmę wszystkich chętnych, więc nie trzeba się tym martwić :)
UsuńA nie dałoby się jednak tej odpowiedzi załatwić wcześniej? Jak długo nie znam odpowiedzi na jakieś pytanie, to zaczyna mnie nosić.
UsuńLeeshka
Chodziło mi raczej o odpowiedź dotyczącą tego, kto dostał się do sesji :)
UsuńJeśli jutro będę miała czas to wyślę zgłoszenie. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga to zapraszam na zareklamuj-siebie.blogspot.com
OdpowiedzUsuńZapraszam również na moje opowiadanie fantastyczne wladczyni-mocy. blogspot.com . Pozdrafffiam!
29 years old Administrative Officer Thomasina Croote, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Shopping. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Ferrari 500 Mondial Spider Series I. mozesz sprobowac tutaj
OdpowiedzUsuńprawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.
OdpowiedzUsuń